Ενημέρωση από τον ΕΕΣ Πόρου

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΡΟΥ

Πόρος Τροιζηνίας Τ.Κ 18020 / E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.Πόρος 14/4/2016 Αρ. Πρ.: 108

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ Ε.Ε.Σ.Π. ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ 2016

Αγαπητοί συνάδελφοι,Η έναρξη της Τουριστικής Περιόδου του 2016, απέχει μόλις λίγες ημέρες, μιας και συμπίπτει εφέτος με το Ορθόδοξο Πάσχα. Οι προετοιμασίες, ιδιαίτερα των εποχικών επιχειρήσεων, είναι σε πλήρη εξέλιξη και η αγωνία όλων μας για την προσέλευση των επισκεπτών είναι δεδομένη. Το Δ.Σ του Εμπορικού-Επαγγελματικού Συλλόγου Πόρου, αποτελώντας το θεσμικό εκπρόσωπο περισσότερων από 190 επιχειρήσεων και επαγγελματιών του νησιού, εύχεται σε όλους σας καλή «σεζόν», με υγεία για εσάς και τις οικογένειες σας, γεμάτα ταμεία και ικανοποιημένους πελάτες.Για να είναι επιτυχημένη όμως αυτή η περίοδος, πρέπει όλοι μας να προσέξουμε ορισμένα σημαντικά στοιχεία τόσο στην λειτουργία των επιχειρήσεων, όσο και στην συμπεριφορά ιδιοκτητών και υπαλλήλων κάθε μικρής ή μεγάλης επιχείρησης.Στην δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία που βιώνουμε όλοι μας, η ικανοποίηση του πελάτη πρέπει να είναι ο βασικός στόχος όλων των επαγγελματιών και εργαζομένων του νησιού μας. Η καλύτερη διαφήμιση του Πόρου και της κάθε επιχείρησης ξεχωριστά, είναι ο πελάτης που νιώθει πως δεν πέτυχε απλά το «value for money» αλλά «πήρε περισσότερα από όσα έδωσε».Το Δ.Σ του Ε.Ε.Σ.Π. σας ζητεί να προσέξετε ιδιαίτερα τα παρακάτω ζητήματα φέτος:ΕΥΓΕΝΕΙΑ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΚάθε πελάτης πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν μοναδικός, λαμβάνοντας υπόψη μας τυχόν ιδιαιτερότητες και ιδιοτροπίες του. Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε σε όλους με ευγένεια & σεβασμό, ανεξάρτητα τι μας «αφήνουν».ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ & ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝΣύμφωνα με μελέτες τουριστικών φορέων, οι πελάτες μιας επιχείρησης θεωρούν την καθαριότητα και την ποιότητα των πωλούμενων προιόντων ως ένα απο τους σημαντικότερους παράγοντες για την απόφαση μιας δεύτερης επίσκεψης. Όλοι μας, πρέπει να προσφέρουμε τα προιόντα μας, σαν να απευθύνονταν στα παιδιά μας!ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ & ΠΕΛΑΤΕΣΟ κάθε επαγγελματίας οφείλει να σέβεται τους ανταγωνιστές του, είτε αυτοί διατηρούν επιχείρηση λίγα μέτρα ή χιλιόμετρα μακριά του. Όταν κάποιος κατηγορεί τους υπόλοιπους επαγγελματίες, όχι μόνο δεν κερδίζει «πόντους» στα μάτια των πελατών του, αλλά αντίθετα τους απομακρύνει από το ίδιο το νησί μας. Ο ανταγωνισμός είναι δημιουργικός όταν γίνεται με σεβασμό & ήθος. Στα ίδια πλαίσια είναι και η παρενόχληση των επισκεπτών, η λεγόμενη «Άγρα πελατών». Η σχετική νομοθεσία (Ν.3498 ΦΕΚ.230 Α/24-10-06,άρθρο 53), αναφέρει μεταξύ άλλων:«3.α) Όποιος παροτρύνει και παρενοχλεί με οποιονδήποτε τρόπο πρόσωπο ή ομάδα προσώπων να δεχτεί ή να αποκρούσει ταξιδιωτική ή μεταφορική υπηρεσία, υπηρεσίες εστίασης ή ψυχαγωγίας ή τουριστικού καταλύματος ή προϊόντα εμπορικού καταστήματος, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι (6) μηνών ή με χρηματική ποινή τουλάχιστον χιλίων (1.000) ευρώ ή και με τις δύο αυτές ποινές.»ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ & ΑΔΕΙΕΣΚάθε επιχείρηση πρέπει να τηρεί τις κείμενες διατάξεις που αφορούν τη λειτουργία της. Έτσι εκτός από την αυτονόητη ασφαλιστική κάλυψη του προσωπικού, πρέπει ο επαγγελματίας να έχει λάβει εγκαίρως τις απαραίτητες άδειες από τις Δημόσιες ή Δημοτικές Αρχές, οι οποίες να είναι σε ισχύ: Άδεια Λειτουργίας Καταστήματος (όπου είναι απαραίτητο) Άδεια Χρήσης Κοινόχρηστου Χώρου (όπου είναι απαραίτητο) Άδεια Μουσικών Οργάνων (για καταστήματα που «παίζουν» μουσική) Άδεια Παράτασης Μουσικών Οργάνων (εάν είναι επιθυμητό) Άδεια Χρήσης Οπτικοακουστικού Υλικού (από ΑΕΠΙ, GEA κλπ για μουσική)Αντίστοιχα τόσο οι ιδιοκτήτες όσο και οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν προμηθευτεί: Πιστοποιητικό Τεχνικού Ασφαλείας (για ιδιοκτήτη ή συνεργασία με ειδικό) Πιστοποιητικό Ασφάλειας Τροφίμων ΕΦΕΤ (για ιδιοκτήτες και εργαζομένους σε επιχειρήσεις που παράγουν, επεξεργάζονται, διακινούν τρόφιμα ή ασχολούνται με το λιανικό εμπόριο, την εστίαση - εστιατόρια, ταβέρνες, μεζεδοπωλεία, καφετέριες, καντίνες κλπ.) Βιβλιάριο Υγείας (για ιδιοκτήτες και εργαζομένους σε καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος)

Για κάθε κλαδικό πρόβλημα που σας αφορά, μπορείτε να απευθύνεστε στο Δ.Σ του Ε.Ε.Σ.Π. στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στα τηλέφωνα:Δημήτρης Συξέρης, Πρόεδρος Ε.Ε.Σ.Π. 6970801255Τάσος Παπαχρήστου, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Σ.Π. 6945954217Παντελής Κουνέλης, Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Σ.Π. 6973600425

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Ε.Σ.Π.

Pin It