Με δελτίο τύπου που εξέδωσε η δημοτική Παράταξη "ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ" του κ. Γ. Δημητριάδη καταγγέλει ότι τα έργα που πραγματοποιούνται στο λιμάνι του Πόρου υποβαθμίζουν το περιβάλλον και βρίσκονται σε αντίθεση με το παραδοσιακό τοπίο του νησιού. Ακολουθεί η ανακοίνωση της παράταξης του κ. Δημητριάδη:

Λιμάνι: σκανδαλώδη έργα, υποβάθμιση του τοπίου, ιδιωτικοποίηση. Συγκοινωνούντα δοχεία με κοινούς παρονομαστές

Συνεχίζεται η υποβάθμιση του τοπίου στο λιμάνι του Πόρου, με έργα που εκτελούνται χωρίς καμία αισθητική και χωρίς κανέναν σεβασμό στα φυσικά και στα πολιτιστικά χαρακτηριστικά του τόπου. Μετά την «υπογειοποίηση» του πρώτου τμήματος της Πούντας (έως πιτσαρία Κομνηνού) την προηγούμενη δεκαετία και μετά την πρόσφατη απόφαση της πλειοψηφίας για ανύψωση του παραλιακού πεζοδρόμιου και στο επόμενο τμήμα της (έως κατάστημα Τσούκα), σήμερα αιφνιδιαστικά ανυψώθηκε και το τμήμα της παραλίας από την πιάτσα ταξί έως την Αμβροσία. Ενώ υποτίθεται ότι το έργο που λαμβάνει χώρα, αφορούσε στην όμοια ανακατασκευή του κρηπιδώματος, το μπετόν που στρώθηκε ανέβασε τη στάθμη της παραλίας κατά 20 περίπου εκατοστά σε σχέση με την προϋπάρχουσα κατάσταση, με αποτέλεσμα η υψομετρική διαφορά πεζοδρομίου - ασφάλτου να φτάνει τελικά τα 35εκ. Μάλιστα, η μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ, την οποία έχει αποδεχτεί η πλειοψηφία και πρόκειται να εκτελεστεί με μελλοντική εργολαβία, προβλέπει για την ίδια περιοχή και την επίστρωση με πλάκες, γεγονός που θα ανεβάσει την τελική στάθμη τουλάχιστον άλλα 5 εκατοστά.

Ο επικεφαλής της παράταξής μας, Γιάννης Δημητριάδης, ο οποίος ζήτησε από τους υπευθύνους του έργου να τού παρουσιάσουν τη μελέτη που υλοποιείται, διαπίστωσε ότι το έργο εκτελείται χωρίς μελέτη και ότι οι προδιαγραφές για τις υψομετρικές στάθμες, για την τοποθέτηση των δεστρών, των πίλαρς κτλ. υποδεικνύονται αποσπασματικά από την αρμόδια υπηρεσία της Περιφέρειας. Δυστυχώς, το έγκλημα αυτό λαμβάνει χώρα μπροστά στα μάτια της δημοτικής αρχής, και των διάφορων υποψηφίων της, οι οποίοι «επιτηρούν» τα έργα με περισσή περηφάνια, χωρίς να ενοχλούνται από τις επιπτώσεις στην αισθητική και στη λειτουργικότητα του χώρου.

Η ίδια ανευθυνότητα χαρακτηρίζει και τις ενέργειες σχετικά με την αποκατάσταση της κατάρρευσης στην περιοχή του ΟΤΕ. Όπως είχε γνωστοποιήσει ο Γιάννης Δημητριάδης με ανακοίνωσή του στις 17.11.2012 (τη μοναδική που έχει εκδοθεί για το συγκεκριμένο ζήτημα), «Σε έκτακτο ΔΣ που πραγματοποιήθηκε στις 16.11.2012 στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (ΔΛΤ), ο Πρόεδρός του, κ. Δ. Στρατηγός, μάς ενημέρωσε ότι το πρόβλημα εκτείνεται από την Αγροτική Τράπεζα μέχρι και τη γωνία έναντι του φαρμακείου Δρούγκα». Το δεδομένο αυτό ουδέποτε αμφισβητήθηκε ή αναθεωρήθηκε στη συνέχεια, ενώ η ίδια αναφορά εντάχθηκε σε ομόφωνες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και του ΔΣ του ΔΛΤ που εστάλησαν στα αρμόδια Υπουργεία. Ωστόσο, με αφορμή την κριτική που κάναμε πρόσφατα για τις εν λόγω κακοτεχνίες του 1992, στις 8.3.2014 ο κ. Σπ. Σπυρίδων εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία ανέφερε ότι: «Αυτό που έχει δρομολογηθεί από τη Περιφέρεια, μετά από εισήγηση (παρέμβαση) του κου Σπυρίδωνα, είναι η αποκατάστασή του λιμανιού από το Αμβροσία έως την οικία Χαραμή». Δύο μέρες αργότερα, στις 10.3.2014, η δημοτική αρχή έφερε προς ψήφιση την ανάθεση της σχετικής μελέτης μόνο μέχρι την οικία Χαραμή και όχι μέχρι εκεί όπου εκτείνεται το πρόβλημα, δηλαδή μέχρι το Φαρμακείο Δρούγκα. Σημειώνεται δε ότι η μελέτη ανατέθηκε στην εταιρία λιμενολόγων που το Νοέμβριο του 2012 είχε συστήσει ο κ. Σπυρίδων στον κ. Στρατηγό (όπως είχε δηλώσει ο δεύτερος), η οποία τον επόμενο χρόνο ανέλαβε από το ΤΑΙΠΕΔ και τη σύνταξη των μελετών που εντάσσονται στο σχεδιασμό για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού.

Pin It