Καθημερινά δρομολόγια συμβατικών πλοίων - Η αλήθεια για το λιμάνι

ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΑ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 11/4/2014

Στην τελευταία συνάντηση που είχε ο κ. Σπυρίδων με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας συμβατικών πλοίων Αργοσαρωνικού, όπου για μία ακόμα φορά συζήτησαν την θετική προοπτική που αποκτούν τόσο τα νησιά μας όσο και η κοινοπραξία εάν αυξηθούν τα δρομολόγια, του γνωστοποιήθηκε το πρόγραμμα για τον Πόρο που θα ισχύσει μέχρι τέλος Οκτωβρίου, το οποίο είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Μετά από συνεχείς επαφές με τον κο Παράσχο Τσάγκαρη, πρόεδρο της κοινοπραξίας των εταιριών Hellenic Seaways Maritime SA (πλοία «Ποσειδών Ελλάς» και «Άρτεμις»), Nova Ferries NE (πλοίο «Φοίβος») και Achaios NE (πλοίο Αχαιός) και τους διαχειριστές της κοινοπραξίας κους Ιωσήφ Λεφάκη και Γεώργιο Παπαϊωαννίδη, αποφασίστηκε η αύξηση των δρομολογίων των συμβατικών πλοίων από και προς Πόρο.

Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 11 Απριλίου έως και τις 5 Ιουνίου θα έχουμε 6 δρομολόγια εβδομαδιαίως από τον Πόρο προς τον Πειραιά και 6 δρομολόγια από τον Πειραιά προς τον Πόρο. Η αναχώρηση δε την Κυριακή από τον Πόρο θα είναι στις 3 η ώρα το μεσημέρι, από τις 12.30 που είναι σήμερα.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι κατά την περίοδο του Πάσχα, δηλαδή το επταήμερο 16 έως και 22 Απριλίου, θα πραγματοποιούνται καθημερινά δρομολόγια από τον Πόρο προς τον Πειραιά και κάποιες ημέρες περισσότερα από ένα δρομολόγια, φθάνοντας το σύνολο των 10 δρομολογίων. Την θερινή δε περίοδο έως και 18 Αυγούστου τα δρομολόγια Πόρος – Πειραιάς θα είναι καθημερινά, ενώ την Κυριακή, θα υπάρχουν δύο δρομολόγια.

Ο κος Σπυρίδων ζήτησε από την κοινοπραξία να διατίθεται έξτρα δρομολόγιο που θα επιτρέπει την πραγματοποίηση ημερήσιων εκδρομών των σχολείων (πρωί από Πειραιά με επιστροφή αργά το απόγευμα από Πόρο) κάτι, που ο διευθύνων σύμβουλος της κοινοπραξίας κος Τσάγκαρης αποδέχθηκε.

Επίσης ο κος Σπυρίδων ζήτησε για όλη την περίοδο και ιδιαίτερα για την θερινή η αναχώρηση από τον Πόρο την Κυριακή να γίνεται αργότερα από τις 15.30 που προβλέπει σήμερα το πρόγραμμα της κοινοπραξίας.

Σας παραθέτουμε κατωτέρω το πλήρες πρόγραμμα των δρομολογίων των συμβατικών πλοίων από 11/04/2014 έως 31/10/2014.

1) Β΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (από 11/04/2014 έως 15/04/2014 & από 23/04/2014 έως 05/06/2014)

α. Δευτέρα

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

β. Τρίτη

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

γ. Τετάρτη

από Πειραιά (17.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

δ. Πέμπτη

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

ε. Παρασκευή

από Πειραιά (17.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ζ. Σάββατο

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά &

από Πειραιά (10.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (14.30) προς Μέθανα (15.00) , Αίγινα (16.00), Πειραιά

η. Κυριακή

από Πειραιά (10.45) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (15.00) προς Μέθανα (15.30) , Αίγινα (16.30), Πειραιά

&

από Πειραιά (18.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

2) ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΑΣΧΑ 2014 (από 16/04/2014 έως 22/04/2014 )

α. Μ. Τετάρτη 16/04/2014

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

β. Μ. Πέμπτη 17/04/2014

από Πειραιά (19.00) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (11.30) προς Πειραιά

&

από Πειραιά (19.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

γ. Μ. Παρασκευή 18/04/2014

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

&

από Πειραιά (09.15) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (11.45) προς Πειραιά

δ. Μ. Σάββατο 19/04/2014

από Πειραιά (09.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (12.00) προς Πειραιά

&

από Πειραιά (14.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (16.50) προς Μέθανα (17.20) , Αίγινα (18.20), Πειραιά

ε. Κυριακή Πάσχα 20/04/2014

από Πειραιά (12.00) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (18.00) προς Μέθανα (18.30) , Αίγινα (19.30), Πειραιά

ζ. Δευτέρα Πάσχα 21/04/2014

από Πειραιά (16.45) προς Πόρο

από Πόρο (18.50) προς Μέθανα (19.20) , Αίγινα (20.20), Πειραιά

&

από Πειραιά (22.00) προς Μέθανα-Πόρο

η. Τρίτη Πάσχα 22/04/2014

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (10.45) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (13.50) προς Μέθανα (14.20) , Αίγινα (15.20), Πειραιά

3) Γ΄1 ΠΕΡΙΟΔΟΣ (από 06/06/2014 έως 18/08/2014)

α. Δευτέρα

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

β. Τρίτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

γ. Τετάρτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

δ. Πέμπτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ε. Παρασκευή

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.15) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ζ. Σάββατο

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

&

από Πειραιά (13.15) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (16.15) προς Μέθανα (16.45) , Αίγινα (17.45), Πειραιά

η. Κυριακή

από Πειραιά (10.15) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (15.30) προς Μέθανα (16.00) , Αίγινα (17.ΟΟ), Πειραιά

&

από Πειραιά (20.05) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

4) Γ΄2 ΠΕΡΙΟΔΟΣ (από 19/08/2014 έως 14/09/2014)

α. Δευτέρα

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

β. Τρίτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

γ. Τετάρτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

δ. Πέμπτη

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ε. Παρασκευή

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.55), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ζ. Σάββατο

από Πόρο (06.30) προς Μέθανα (07.00), Αίγινα (07.50), Πειραιά

&

από Πειραιά (10.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (14.30) προς Μέθανα (15.00) , Αίγινα (14.30), Πειραιά

η. Κυριακή

από Πειραιά (11.20) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (15.00) προς Μέθανα (15.30) , Αίγινα (16.30), Πειραιά

5) Δ΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ (από 15/09/2014 έως 31/10/2014)

α. Δευτέρα

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

β. Τρίτη

από Πειραιά (17.00) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

γ. Τετάρτη

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

δ. Πέμπτη

από Πειραιά (17.00) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ε. Παρασκευή

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

&

από Πειραιά (17.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

ζ. Σάββατο

από Πόρο (06.00) προς Μέθανα (06.30), Αίγινα (07.25), Πειραιά

η. Κυριακή

από Πειραιά (09.30) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

από Πόρο (12.00) προς Μέθανα (12.30) , Αίγινα (13.30), Πειραιά

&

από Πειραιά (18.35) προς Αίγινα-Μέθανα-Πόρο

21/3/2014ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥΔημιουργεί πραγματικά απογοήτευση το ότι δεν διδαχτήκαμε από το παρελθόν και δυστυχώς νέοι άνθρωποι συνεχίζουν να απευθύνονται στους συμπολίτες μας, διαστρεβλώνοντας χωρίς κανένα ενδοιασμό, αλήθειες και πραγματικά γεγονότα, προκειμένου κατά την άποψή τους να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη.Θεωρώ λοιπόν αναγκαίο προκειμένου να υπάρχει υπεύθυνη και αντικειμενική πληροφόρηση, να αναφερθώ στο από 18 /3/ 2014 Δελτίο τύπου της «Αλλαγής Πορείας» που αφορά στα έργα που πραγματοποιούνται στο λιμάνι.Στο παραπάνω δελτίο τύπου αναφέρεται :Ότι το πεζοδρόμιο της παραλίας παραπλεύρως στο χώρο στάθμευσης των ταξί, υπερυψώθηκε κατά 20 περίπου εκατοστά σε σχέση με την προϋπάρχουσα κατάσταση (δηλαδή ότι ήταν μόνο 15 εκατοστά) , με αποτέλεσμα η υψομετρική διαφορά ασφάλτου-πεζοδρομίου να φθάνει τελικά τα 35 εκατοστά.Όλοι γνωρίζουν ότι το πεζοδρόμιο στο σημείο αυτό ήταν πάντα υπερυψωμένο και μάλιστα σε δύο σημεία είχε και σκαλοπάτια. Αλλά εκτός αυτού, όποιος προστρέξει στο τοπογραφικό διάγραμμα (ως όφειλαν να το κάνουν πριν την έκδοση του Δ.Τ.) και το οποίο είχε δημοσιευτεί στο ΦΕΚ Νο 558/2006 και αφορούσε την οριοθέτηση του αιγιαλού και της παραλίας του Πόρου, θα διαπίστωνε ότι το ύψος του πεζοδρομίου ήταν ήδη περί τα 30 εκατοστά.Άρα είναι ψευδές ότι ανυψώθηκε κατά 20 εκατοστά . Η τελική διαφορά είναι μόνον 5 εκατοστά.Τα 5 αυτά επιπλέον εκατοστά, θεωρήθηκαν αναγκαία για την δημιουργία κλίσης του πεζοδρομίου προς την θάλασσα για την απορροή τόσο των ομβρίων υδάτων όσο και των υδάτων από πιθανό μεγάλο κυματισμό. Το συνολικό αυτό ύψος των 35 εκατοστών δεν θα παρουσιάζει κανένα πιθανό πρόβλημα εάν κατασκευαστεί ένα σκαλοπάτι σε όλο το μήκος του κρηπιδώματος για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών του νησιού μας, όπως και πρότεινα στο Δημοτικό Συμβούλιο της 20ης Μαρτίου 2014 στο οποίο παρευρέθηκα.Πρέπει όμως να γίνει αντιληπτό και αυτό έχει την μεγαλύτερη σημασία, ότι τα κρηπιδώματα κατασκευάζονται πρώτιστα στο ύψος που απαιτείται για τον λειτουργικό ελλιμενισμό των σκαφών. Στο σημείο δε αυτό προσδένουν (και μάλιστα με δυσκολία) τα μεγάλα σκάφη που εκτελούν κρουαζιέρες. Αυτό παραβλέπεται μόνον από όσους θεωρούν άνευ σημασίας για την οικονομία του νησιού την προσέλκυση και εξυπηρέτηση των σκαφών αυτών.Όσον αφορά το ισχυρισμό ότι το έργο αυτό εκτελείται χωρίς μελέτη, αυτό είναι παντελώς αναληθές, αφού για λιμενικό έργο που δημοπρατείται , δεν είναι προαπαιτούμενο μόνον η μελέτη αλλά αυτή υπόκειται σε μία σειρά εγκρίσεων από Γ.Ε.Ν., Υ.Ε.Ν. , Αρχαιολογικές Υπηρεσίες κ.ά.Σχετικά με το δεύτερο σκέλος του ιδίου δελτίου τύπου που αναφέρεται στην μελέτη του έργου που πρόκειται να γίνει από την «Αμβροσία» έως την οικία Χαραμή, γίνεται προσπάθεια δημιουργίας νεφελώδους καταστάσεως με υπαινιγμούς (που οφείλουν να τους διευκρινίσουν) και αφορούν το πρόσωπό μου.Αποκρύπτεται ότι στις 31/11/12 με την υπ ́αριθμ. 119/12 απόφαση του Λιμενικού Ταμείου Πόρου, ομόφωνα ανετέθει στην εταιρία «ΤΡΙΤΩΝ- ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΠΕ» η σύνταξη της μελέτης. Την απόφαση αυτή υπερψήφισε ο κος Αλιφέρης (αντικαταστάτης του Κου Δημητριάδη που απουσίαζε) και ο κος Ιωάννης Δόσκαρης εκπρόσωπος της «Αλλαγή Πορείας» στο Δ.Σ. του Λιμενικού Ταμείου.Επίσης φαίνεται να αναρωτώνται για την ακριβή έκταση που θα γίνει η παρέμβαση της ανακατασκευής, όταν στις 19/12/2013 με την υπ ́αριθμ 154/2013 απόφαση του Λιμενικού Ταμείου έγινε αποδεκτή η μελέτη επισκευής του κρηπιδώματος, η οποία προσκομίστηκε σε 4 αντίγραφα και είχαν κάθε δυνατότητα να λάβουν γνώση ακόμα και σε λεπτομέρειες.Στην συνεδρίαση αυτήν συμμετείχε πάλι ο κος Γεώργιος Αλιφέρης ως αντικαταστάτης του κου Δημητριάδη και ο κος Ευάγγελος Τζάνος εκπρόσωπος της «Αλλαγή Πορείας».Καλό θα ήταν λοιπόν να συμβουλεύονται τους υπεύθυνους εκπροσώπους της «Αλλαγής Πορείας» και να μην εκτίθενται με άκρως ανακριβή (αν είναι ακούσια) ή με ψευδή (αν είναι εκούσια) δελτία τύπου, που δεν βοηθούν τον τόπο.Ο τόπος δεν πρόκειται να πάει μπροστά ούτε με παραπληροφόρηση ούτε με άνευ ουσίας αντιπαραθέσεις. Οι συμπολίτες μας αδιαφορούν για το δικό μας πολιτικό όφελος και απαιτούν από εμάς να εργαστούμε για να λυθούν τα προβλήματά τους και να βελτιώσουν την ζωή τους. Αλλιώς η συμμετοχή μας στα κοινά δεν θα έχει καμία χρησιμότητα για την κοινωνία.

ΣΠΥΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ

Pin It